poniedziałek, 21 września 2015

gra

Ja gram na dolarach. Gram w sumie jakies 2 miesiące. Ja np z kwotą 300$ zarobiłem w 2 tyg jakies 140$. Ale to tak by się nauczyć. Jeżeli ktoś gra już na forexie, proponuję najpierw nauczyć się tego. Wtedy łątwiej dochodzi się do wniosku ile można stracić i zyskać. Ja obserwuję ulubioną parę EUR/USD. Jak jest trend to albo mocno spada albo mocno idzie w górę. Nie wiem po co ktokolwiek stawia na STOP LOSS. Jak bym tak grał to tylko bym tracił. Waluty bardzo pięknie powracają po jakimś czasie do swoich wartości. Można brdzo duzo zarobić, tylko trzeba wiedzić jak. Granie an forexie to śledzenie wahań na okrągło. Właśnie mi wywaliło tp na EUR/USD. Trochę NIEDOBRZE, że nie przesunąłem, bo coś czuje że jeszcze by darmowe chwilówki poleciAŁO, ale nie chcę mieć kilku par walutowych do pilnowania. Ale ponad 300 pips weszło. Pozycje otworzyłem 24 na spadku. Polecam na dołkach to brać, bo można mały sl stawiać, w miarę mocno respektuję linie trendową. Małe kwoty przy początku, gdzie masz tym samym świadomość możliwie małej straty kapitału (oby nie), ale mysląc świadomie musimy brać pod uwage, że taka okoliczność tez może mieć miejsce. trzeba sie z tym rynkiem oswoić. Określone strategie, bazowanie na tej która sprawdza się u nas najlepiej, analizowanie rynku i chłonięcie wiedzy co nie ukrywajmy, ale jest priorytetem. Bez pracy nie ma kołaczy, nie wygrasz z forexem nie posiadając minimum NIEZBĘDNEJ wiedzy! No tu się zgodzę! Analiza jest niezbędna, to nie rynek gdzie można pozwolić sobie na nieprzemyślane decyzje, bo chyba każdemu kto gra zależy na powiększeniu kapitału. Mówicie o XM, u nich zawsze kontakt jest bezproblemowy. Jedynym czynnikiem, który u mnie decyduje o powodzeniu obranych strategii jest zarządzanie, nic innego. Ryzykuj zawsze nie więcej niż 2% swojego konta. Jak masz dobre wejście, staraj się wyrównać stratę i osiągnąć zysk. Zawsze stosuj SL, zarządzaj Stop Lossem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz