wtorek, 6 maja 2014

bank

Kiedys pracowałem w banku. 6 lat. nie było małych liter i podchwytliwych tematów , żeby oskubać klienta z powodu jego niewiedzy. dlatego tez ZWISA mi twoja odpowiedz bo zapewne jesteś przedstawicielem jednego z nich - a że to banki nie Polskie tylko żydowskie to w wolnych chwilach wypisujesz idiotyzmy. Brawo . Pokaz mi kraj w Europie który jest tak wykorzystywany przez banki żydów jak w Polsce -. Czy jesteś Polakiem - czy przybłędom z bliskiego wschodu? Nie wiem o co Ci chodzi. Właśnie moja firma buduje drugą ogromną fabrykę na Śląsku gdzie docelowo ma pracować 2500 pracowników. W pierwszej też pracuje ta ilość osób. Dom musisz sobie sam wybudować a nie czekać aż Ci państwo wybuduje, przedszkoli i żłobków jest u nas dostatecznie dużo. C hyba nie może być nic gorszego niż bank i telefonia komórkowa w jednym, podsłuchają o czym rozmawiasz przez telefon i zaraz zaproponują ci kredyt a jak nie będziesz spłacał znajdą cie nawet w publicznym kiblu, ciemnym lesie, w szarej du... Widzę, że cieszysz się jak nogi w pokrzywach. Twoja mamę "okrada" PKO, a ciebie będzie okradał Alior Bank. Nie wiem czy wiesz, że AB został założony w Polsce przez gościa, któremu zakazano takiej działalności we Włoszech?   Bo nie wie twoja mama a ty taki obeznany, że stali klienci PKO mogą założyć lub zmienić konto na konto za zero złotych gdzie i wszystkie bankomaty i wszystkie przelewy, i oplaty stałe itd są za darmo, No nie wiem czy to jest takie fajne, bo bank powinien iść swoją drgą a telefonia komórkowa swoją. Ja tam konto mam w getin banku i mam nadzieję ze oni z nikim łączć się nie będa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz